Jak se udržet v kondici – když jsou uzavřená sportoviště?

Jiří Brychta  Sdílet článek na nebo

Základním posláním Městských lázní vždy bylo – Zdraví životní styl našich návštěvníků.

Jak se udržet v kondici – když jsou uzavřená sportoviště?

Jak si udržet kondici a zdraví v dnešní nelehké době kdy je uzavřen celý areál Městských lázní i Sportovní haly?

Rozhodli jsme se, že Vám na našich stránkách budeme přinášet doporučení co pro sebe můžete udělat.

Plán na 14.10.-18.10.2020

Ráno: Sprcha vlažnou vodou – postupem času se otužovat na chladnější.

Přes den: Udělejte si na sebe čas – vyjděte ven na 30 minut. Dle kondice začněte buď pouze procházkou, nebo po 5 minutách chůze střídejte 2 minuty běh, 2 minuty chůze (můžete využít i systém dvě lampy běžím, jednu jdu), konec opět 5 minut chůze. Vše lehká intenzita.

Večer: můžete u televize nebo si pustit oblíbené písničky – u toho 3 série, (5-10 kliků, 10 dřepů (kolena pouze do 90´), 10x leh na břicho ruce za hlavu a zvedám trup s hlavou, 10x sedy lehy (lehnu na záda pokrčím nohy, ruce za hlavu a zvedám trup – nemusíte až ke kolenům).

Po cvičení sprcha na závěr studenou vodu – zatím alespoň na nohy.

Na cvičení přiberte i děti – se mnou nyní cvičí i moje šestiletá dcera. Vše, ale dělejte tak, aby to bavilo Vás i je.

Můj kamarád bývalý reprezentant ČR v chůzi (nyní 75 let) mi na otázku jestli ještě trénuje podle nějakého plánu řekl. Sebe ne, ale píšu trénink mamince (té bylo v tu dobu 96 let) – Plán spočíval např. obejít 30x jídelní stůl, vyjít po schodech 2 patra.

Buďte na sebe opatrní a starejte se o své tělo – vrátí se Vám to. Příští týden přineseme další možné cvičení doma.